lauantai 15. syyskuuta 2012

Asiaa.

Mulla ei siis vieläkään toimi blogger chromella. Explorer ei suostu lataamaan kuvia ja Firefox ei kirjaudu sisään. Tietäiskö joku miten saisin edes Explorerin lataamaan kuvat? Pitääkö mun ladata ne jotain erikautta vai miten? Ku mulla ei tämmöstä ongelmaa ennen oo ollu, ni en tiedä miten saisin taas postattua normaalisti.

Postattavaa olis tullu jo tiistaina, mutta kun kuvia en tänne saa niin onhan se aika hankalaa esitellä uusia kynsiä. Oikeesti jos joku tietää miten saan ladattua kuvat postauksiin niin ilmottakaa kommentilla !:)

Ei mulla nyt sitte muuta kun tällänen pikanen avunpyyntö, toivottavasti joku osaa auttaa.

4 kommenttia:

  1. miten siis et voi ladata kuvia tänne? tuliks sulle vai sellanen ilmotus et kuvia ei voi laittaa vai mitä?

    VastaaPoista
  2. Outoa o: Mulla on Chrome ja mulla on aina toiminut !

    VastaaPoista
  3. Tosi outoa! En kyllä itse tiedä mikä sitten on vialla... Mutta toivottavasti saadaan kuntoon pian!

    VastaaPoista
  4. Heips. Kannattaa ensimmäine tarkistaa, että kaikki selaimet on päivitetty viimeiseen versioonsa, ja sen jälkeen tyhjentää kaikki välimuistit. IE:n pystyy vielä resetoimaan oletusasetuksiin (oiskohan jotain tools - options - advanced settings - reset). Oon it-tuessa töissä ja yleensä toi IE:n resetointi viimeistään korjaa ongelmat.

    Ja viimeisenä vaihtoehtona on tietenkin uudelleen asennus. Eli vanha pois ja sen jälkeen asennetaan uudestaan. Sillä viimeistään luulisi korjaantuvat. Tietty kannattaa katsoa, että kaikki flash playerit ja javat on myös päivitetty, tai ylipäätään asennettu.

    VastaaPoista