maanantai 27. helmikuuta 2012

Kukkakynnet + lehtijuttu !

Alotetaan nyt vaikka tästä jutusta, joka musta tehtiin lehteen (: toimittaja & valokuvaaja kävi perjantai aamusti meillä kuvailemassa ja haastattelemassa. Siitähän tuli sitten koko sivun mittainen juttu & mainittiin myös etusivulla kuvan kera.  
Eihän sitä kaikkien kynnet lehteen pääse ! ;)



Sitten sain kummitädiltäni Hongkongin tuliaisina pari Opin lakkaa, normi lakka & päällyslakka.
Punainen lakka Animal-Istic peittää kivasti jo yhdellä kerroksella ja on muutenkin kivan värinen. Kultainen päällyslakka Thrills In Beverly Hills on myös tosi kiva :)


Ja sitten täsä nää mun uusimmat kynnet, käytin molempia uusia Opin lakkojani. Oli niitä nyt tietenki heti kokeiltava ! :) sitte tein nail arteilla kukkaset & laitoin strassit, mun mielestä aika perus/helpot kynnet :)


Blogin kattomis kertoja on tullu moninkertasesti nyt sen lehtijutun myötä, mut kommentteja vaan iha muutama, olis kiva jos jaksaisitte kommentoidakin joskus ! :)

18 kommenttia:

  1. Siisti toi lehtijuttu! Vähäks oon kateellinen :P Vaikka en mää mun töherryksii kehtais näyttääkään XD

    VastaaPoista
  2. mä ainakin löysin tän vasta ton lehti jutun myötä, mutta tosi kivalta blogilta näyttää! (:

    VastaaPoista
  3. Mihin lehteen toi haastis tuli? (: Onnea, kun ihan lehteen pääsit!

    VastaaPoista
  4. Onneks olkoon lehtijutun puolesta! Meille ei vaan tuu kun kymen sanomat ,ni en oo päässy sitä lukemaan.

    VastaaPoista
  5. Onneks olkoon tosta lehtijutusta :) Oon seuraillut blogiasi jo ennen sitä n. kuukauden (?) mittaista taukoa, ja oon tykännyt tästä todella :)

    VastaaPoista
  6. Oon ollu uskollinen lukijasi jo pitkään, ja itsekkin innostunu kynsien lakkailusta taas enemmän. Niistä on kuvia munkin blogissani, mutta ei tosiaan vedä vertoja sun kynsille (kynnet ei kasva enkä oo harjotellu tai ostellu juuri mtn..). Ei oo noita lakkoja jois ois ohut sivellin, mutta etsiskelen.. (((:

    VastaaPoista
  7. Voih oon kade, mäki haluisin päästä lehteen kynsijuttujeni kans! =)

    VastaaPoista
  8. Onnittelut lehtijutusta! (: Sun kynnet on kyllä aivan upeat, et ei kyllä ihmekkään et ne haluttiin jakoon :D

    VastaaPoista
  9. wauu, siistii! ::D ihan totta, ei monen blogikaan ees pääse lehteen! ::D

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
  10. Waau! Mihin lehteen? Karjalaiseen? minkä paivan lehti?

    http://yksinkertaisetkynnet.blogspot.com/

    VastaaPoista