sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Piristystä talveen !





Tein nyt sitte tälläset kynnet (: monissa muissaki kynsiblogeissa oon nähny. Ideahan siis on Youtubesta. oon lakannu tälläsen jo ennenkin tekokynnelle (josta kuva myös aiemmin täällä !), mut nyt ku omat kynnet on kasvanu pitkiks, ni voi tehdä niihinki sitte (: aikaahan näiden tekemiseen mulla meni paljon. Oon tyytyväinen ainaki tähän vasempaan käteen, oikee käsi meni aika suttuseks pitkäst aikaa, ku mun käsi alkoi tärisemää aina just ennen, ku se sivellin on kynnen pinnassa kiinni o:  muutenkin oikeessa kädessä mulla on hiukan lyhyemmät kynnet, ku ne lohkeilee helpommin, ku oikee kätinen on. Perjantaina viimeks, ku koulussa kiristettiin kakkosluokkalaisten luistimia multa katkes oikeen käden etusormen kynsi iha nysäks ): se oli tosi pitkäki viel. )8

4 kommenttia:

  1. Nää on ihan sikahienot! ♥
    Mullakin katkeilee kynnet vähän väliä .__. Joka toinen kynsi semmonen ihan nysä </3

    VastaaPoista
  2. Kiitos! (:
    Mulla katkeili kynnet jossai vaihees koko ajan, mut trindin nail repair on auttanu ja nykyään katkeilee vaan joskus (8

    VastaaPoista
  3. upea lakkaus oot kyllä tosi taitava ,käy toki katsoon minunki blogi jos kiinnostaa ,menossa myös arvonta ,täytyy olla tosin lukija =)
    http://eekunelm.blogspot.fi/

    VastaaPoista